محل لوگو

نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28


نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28

نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸

 

مهارت آموزان ماده ۲۸ در واقع آینده سازان عرصه علم و دانش و پیکر بندی اصلی آموزش و پرورش آینده کشور محسوب می شوند. نکته قابل تاملی که اخیرا در آموزش و پرورش کشور به چشم می خورد ، وجود مهارت آموزان ماده ۲۸ و پرورش و تعلیمات تکمیلی به آنهاست.

 

 

 

مهم: همانطور که می دانیم در سالهای قبل استخدام در آموزش و پرورش از طریق آزمون و به تنهایی انجام می گرفت و مراحل تکمیلی آموزش وجود نداشت. با توجه به اهمیت دادن دولت به الزام آور بودن تحصیلات و آموزش های تکمیلی معلمان مفهوم مهارت آموزان ماده ۲۸ بوجود آمد.

 

اهمیت نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28:

مهارت آموزان ماده ۲۸ می تواند راهگشای مشکلات باشد. به طوری که در نظام آموزشی کنونی پس از قبولی افراد متفرقه خارج از چارچوب دانشگاه فرهنگیان برای آنها برنامه ریزی هایی صورت می گیرد. این برنامه ریزی ها به مهارت آموزی ماده ۲۸ موسوم است . مهارت آموزان در این دوره چکیده ای از آنچه که در دانشگاه فرهنگیان آموخته می شود را می آموزند. یکی از مهمترین این موارد نقشه راه معلمان ماده ۲۸ می باشد که یکی از پرفایده ترین آموزش ها در همین راستا می باشد. قطعا هر معلم در صورت داشتن نقشه راه بسیار بسیار موفق تر خواهد بود.

زمانی که این آموزش در قالب مدرسه و معلم درآید مطمئنا اهمیت آن چند ده برابر میشود. پس میتوان گفت که اهمیت آموزش در مدارس بسیار بالاست. از همین رو باید به خوبی برای این فعالیت آموزشی برنامه ریزی شود و بتوان برای کل آن هدفی منسجم ساخت.

 

 

 با دریافت این فایل در کار خود بسیار موفق تر باشید

 

جزییات فایل

 

نام فایل: دانلود نقشه راه معلمان (جدید)

 

قالب فایل: ورد و قابل ویرایش

 

تعداد صفحات : 3 فایل : 16 صفحه ای ، 15 صفحه ای و 22 صفحه ای

 

مناسب برای : معلمان ، مدیران ، معلمان ماده 28 ، دانش آموزان ، دانشجویان ، دانشجویان علوم تربیتی ،دانشجویان تربیت معلم

 


مبلغ قابل پرداخت 50,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما